Ofte stilte spørsmål
Trøbbel med oppkobling av app til ladeboks:
Les prosedyren over for appstyring. (Praktisk info -> Bestilling av lader til elbil.)
Ved oppkobling via app`n (Cloudcharge)for første gang (eller ikke vært i bruk i lang tid og ikke får ladet), ta kontakt med driftsleder/styreleder for å gi deg ny tilgang til ladesystemet.
Tilgang gjøres først via app`n din, men styret må ha et varsel om dette via sms til Driftsleder eller mail til styreleder slik at vi får godkjent deg i ladesystemet.
Husk å les av nummeret på ladeboksen din som skal legges i app`n, nummeret må du også sende til oss for tilgang og godkjenning.
NB! Vi gjør oppmerksom på at det kan ta tid før vi får godkjent dette for deg.
-----------------------------------------------------------------------------------
Forsikringer og skade:
Selskapets eiendom er forsikret i Protector Forsikring ASA. Polisenummeret er 1428977-2.1 Forsikringen er en fullverdiforsikring, d.v.s. at erstatningsbeløpet ved totalskade skal tilsvare kostnadene ved å gjenoppføre en ny bygning av samme standard og størrelse, etter dagens byggeskikk.
Ved skade skal dette meldes til ABBL via skadeskjema på ABBLs nettside: http://www.abbl.no/Skjemaer/Skademeldingsskjema.
Egenandelen ved skader vil normalt utgjøre kr 10.000,-
Forsikringen omfatter ikke innbo og løsøre. Den enkelte eier må selv tegne innboforsikring.